"דיבור עוקר סלעים": שלום מזור מגלה את כח התפילה

שמחה סינגר No Comments on "דיבור עוקר סלעים": שלום מזור מגלה את כח התפילה

הזמר והיוצר הברסלבאי שלום מזור מפציע בסינגל בכורה: 'דיבור עוקר סלעים'. בשיר החדש אותו כתב יחד עם הרב שלום ארוש, הוא מבקש לגלות את כוח התפילה והדיבור שיש לכל אחד מאיתנו | על ההפקה המוסיקלית של השיר הופקד נחמן הלביץ

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז שהוא זוכר את עצמו, שלום מזור היה מחובר לעולם המוסיקה. במהלך השנים כתב והלחין לא מעט שירים וכן היה שותף להקמת מספר הרכבים מוסיקליים. לפני כ-22 שנה, בעקבות התעוררות רוחנית החל בתהליך חזרה בתשובה. חבר טוב שלמד בישיבת 'חוט של חסד', הזמין אותו להצטרף ומאז הוא נמנה על אברכי הישיבה.

את שיריו הראשונים, כשהוא נטוע עמוק בעולמה של תורה, הוא כתב ביחד עם מורו ורבו, הרב שלום ארוש. "השירים בעצם מסכמים את הרעיון של השיעורים, וכך הם מחליקים בגרון בקלות ומגיעים אל הלב", הוא מסביר.

על אף ההופעות, לקח זמן עד שנכנס אל אולפן ההקלטות כדי להקליט את שיריו בצורה מסודרת ומקצועית ועשה זאת אך לאחרונה. סינגל הבכורה הרואה אור כעת, אותו כתב יחד עם הרב שלום ארוש והלחין בעצמו, הוא השיר 'דיבור עוקר סלעים', ולדבריו הוא מקפל בתוכו את כל סוד האמונה. "הרעיון הוא שאצל כל אחד מאיתנו יש את כוח הדיבור ותפילה, דרכה אפשר להשיג הכל.  אדם צריך להאמין בעצמו, להתעקש בתפילה שלו ולא לעזוב את השיחה עם ה' יתברך עד שיגיעו הישועות".

על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר הופקד נחמן הלביץ. האזנה עריבה!

 



0 תגובות